รายงานข่าวสารก่อนการเรียน

Barneys This Way



Having conquered the pop music scene, Lady Gaga has moved on to more fashionable endeavors by infiltrating Barneys New York’s Madison Avenue flagship store. The unpredictable songstress has converted the space into Gaga’s Workshop, her avant-garde interpretation of Santa’s workshop and a wonderland of eccentricities. Though all are invited to see the spectacle, only a select few will be granted VIP admittance with the coveted golden ticket – an extraordinary invitation conceptualized and produced by Design Packaging, Inc. 

Approached by Barneys New York, Design Packaging, Inc. was challenged with the impossible: deliver a show-stopping invitation worthy of bearing the Barneys name while enticing Lady Gaga fans in just 8 short weeks. 

Ideation began immediately. Working closely with Creative Director Evelio Mattos the design team sketched a series of concepts which emulated Gaga’s Workshop in its most basic form - an iconic Barneys’ facade literally exploding with an unexpected Gaga visual spectacular. Within hours of receiving direction from Barneys New York, these illustrations became 3 dimensional mock-up samples complete with functioning pop-up details. 

As soon as approval of the favored design was given, Design Packaging, Inc. began forming the invitation’s visual design. To ensure a cohesive feel from workshop to invitation, the pre-approved color palette and patterns were utilized. By deconstructing AVAF’s artwork, Design Packaging, Inc. reinterpreted key graphic elements for the pop-up’s illustration. Bewitching finger nails became trusses. The red sequined bodysuit and blue hair became panels of the pop-up and a dynamic backdrop for a clear VIP access card glistening with a holographic hot stamp.

Without the luxury of proofing time, Barneys New York entrusted Design Packaging, Inc. to deliver this invitation without seeing a final preproduction proof for color, materials, construction, or structural integrity. So, incorporating the approved palette provided color targets for Design Packaging, Inc.’s Hong Kong office to match on press and proved to be a critical design decision since the timeline did not allow for complete preproduction samples.

Even before production was finished, Design Packaging, Inc. began coordinating with Barneys New York’s logistics team. This helped facilitate delivery of the Gaga’s Workshop VIP invitations 1 week earlier than required.



แปลโดย Google Translate (แปลโดยหุ่นยนต์)





Barneys ทางนี้ต้องเอาชนะฉากเพลงป๊อป, Lady Gaga ได้ย้ายไปความพยายามทันสมัย​​มากขึ้นโดยการแทรกซึมเข้าไป Barneys New York 's เก็บเรือธงแมดิสันอเวนิว songstress คาดเดาไม่ได้มีการแปลงพื้นที่ในการประชุมเชิงปฏิบัติการทึ่มของการตีความหมายเปรี้ยวจี๊ดของเธอการประชุมเชิงปฏิบัติการซานต้าและ Wonderland จาก eccentricities แม้ว่าทั้งหมดจะถูกเชิญให้เห็นปรากฏการณ์ที่เพียงไม่กี่เลือกจะได้รับอนุญาติให้เข้าวีไอพีที่มีบัตรทองโลภ - เชิญพิเศษแนวความคิดและผลิตโดยการออกแบบบรรจุภัณฑ์, Incเข้าหาโดย Barneys New York, การออกแบบบรรจุภัณฑ์, Inc กำลังถูกท้าทายด้วยไปไม่ได้ที่: ส่งคำเชิญโชว์หยุด-คุ้มค่าของการแบกชื่อ Barneys ในขณะที่ล่อลวงแฟน ๆ กาก้าเลดี้ในเวลาเพียง 8 สัปดาห์ระยะสั้นIdeation เริ่มได้ทันที การทำงานอย่างใกล้ชิดกับผู้อำนวยการสร้าง Evelio Mattos ทีมงานออกแบบร่างชุดของแนวความคิดที่เทิดทูนฝึกอบรมเชิงปฏิบัติการทึ่มในรูปแบบพื้นฐานที่สุดของมัน - ซุ้มสัญลักษณ์ Barneys 'แท้จริงระเบิดด้วยที่ไม่คาดคิดทึ่มภาพที่งดงาม ภายในไม่กี่ชั่วโมงที่ได้รับจากทิศทาง Barneys New York, ภาพประกอบเหล่านี้กลายเป็น 3 กลุ่มตัวอย่างจำลองขึ้นมิติที่สมบูรณ์กับการทำงานรายละเอียดของแบบ pop-upทันทีที่ได้รับอนุมัติจากการออกแบบที่ชื่นชอบได้รับการออกแบบบรรจุภัณฑ์, Inc เริ่มขึ้นรูปการออกแบบภาพคำเชิญของ เพื่อให้แน่ใจว่ารู้สึกเหนียวจากการประชุมเชิงปฏิบัติการเพื่อเชิญ, จานสีได้รับอนุมัติล่วงหน้าและรูปแบบถูกนำมาใช้ โดยถอนรากศิลปะ AVAF ของการออกแบบบรรจุภัณฑ์, Inc reinterpreted องค์ประกอบกราฟิกที่สำคัญเพื่อประกอบการอธิบายถึงป๊อปอัพของเสน่ห์เล็บนิ้วมือก็กลายเป็นโครงถัก ประดับด้วยเลื่อมสีแดง bodysuit และผมสีฟ้ากลายเป็นแผงแบบ pop-up และฉากหลังแบบไดนามิกสำหรับบัตรวีไอพีที่ชัดเจนเข้าถึงวามร้อนที่มีตราประทับโฮโลแกรมโดยไม่ต้องหรูหราของเวลาพิสูจน์อักษร, Barneys New การออกแบบบรรจุภัณฑ์นิวยอร์กได้รับมอบหมาย, Inc ส่งคำเชิญนี้ไม่เห็นหลักฐาน preproduction ขั้นสุดท้ายสำหรับการสีวัสดุก่อสร้างหรือความสมบูรณ์ของโครงสร้าง ดังนั้นการผสมผสานจานสีที่ได้รับอนุมัติให้เป้าหมายสีสำหรับการออกแบบบรรจุภัณฑ์, อิงค์ 's สำนักงานในฮ่องกงเพื่อให้ตรงกับที่กดและพิสูจน์แล้วว่าเป็นการตัดสินใจการออกแบบที่สำคัญตั้งแต่ระยะเวลาที่ไม่ได้อนุญาตให้มีการเก็บตัวอย่าง preproduction สมบูรณ์แม้กระทั่งก่อนที่ผลิตได้ดำเนินการเสร็จสิ้นการออกแบบบรรจุภัณฑ์, Inc เริ่มประสานงานกับทีมงานโลจิสติก Barneys New York 's นี้ช่วยอำนวยความสะดวกในการจัดส่งของกาก้าของวีไอพีเชิญอบรมเชิงปฏิบัติการ 1 สัปดาห์ก่อนหน้านี้กว่าที่จำเป็น








ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น